Saturday, June 4, 2016

JAMBAN PUN ADA GUNA

Jamban ini banyak gunanya. tempat untuk aku mengubah hala tuju hidupku esok hari, tempat aku mengelamu mencari cinta sejati, tempat dimana aku nangis sambil buka air pili, tempat aku mandi bersih resah dihati mahupun tempat menyanyi menunggu jelma pagi. Kala ini juga aku di jamban. menaip setiap perkataan yang terlintas. lalu tangan aku menekan butang-butang abjad ini.

sudah hampir 2 minggu berpagikan embun malam, bermalamkan panas terik matahari. hilang dunia jauh, tempat hidup yang mati. pergi mencari sebenar-benarnya hidup. tunggu dia bukankan pintu untuk bertemu aku. benar kamar kecil ini, banyak membuahkan pikiran yang tak terjangka minda aku. terima kasih jamban. kerana selalu sentiasa setia.

1 comment:

Commodity Trading Tips said...

Superb and awesome post about "JAMBAN PUN ADA GUNA"

Mcx Base Metal Pack