Sunday, December 12, 2010

ive been ATTACKED and i say..IT IS WAR!!!

wow...supercoolness!!!
hahaha..today.pagi2 aku dah bangun sebab mmg malam tadi aku sengaja tidor awal sebab nak bangun pagi nie...
so i decide to jog..wahaha..hari2 semalam2 btul2 merunsingkan minda aku dan menyebakkan perasaan aku!! wahaha...aku pon maseh buntu dengan jawapan yang aku rase belum kukuh untuk aku smapaikan pada sesiapa pon..sebab aku tahu mereka tak dapat rase ape yang aku rase..sebab aku jerk yang tahu ape yang aku rasa. hahaha...yup!! aku maseh bersedeyh dan bertambah sedeyh dengan geembira yang aku terima semalam!! terima kasaeh la wahai warga pendidik bangsa!!!

aku tau aku kerdil, aku tau aku tidak punye ape2 dan aku juga tahu aku maseh kanak2 hingusan yang maseh mentah dalam dunie.tapi kalau ini yang dipersembahkan dan dipertontonkan untuk aku....aku perlu cari jalan detour yang aku sendiri perlu buat untuk memastikan aku tidak sesat lagi dengan dunia yang aku rasa sangat menyesatkan!!! wow!!! aku tak sangka aku dah terokainye sampai kesini...

while i jog just now, so much dalam kepala aku yang sangat mengusarkan hati aku dan memilukan benak aku..i walk as fast as i can just to avoid it coming to my heart until one point, where i sat at the buiann...i felt so much pain in my heart.and air mata aku luluh bagaikan terbukakne pitu empire air yang jarang2 dibuka just for mase2 kemarau sahaja. tons and entah...i never cried sebanyak nie untuk perkara nie. mungkin aku dah lama simpan.dan pike punye pike..aku rase di ATTACK!!! aku rase mcm ade perang between aku dengan mereka.

aku diattack dengan alasan yang tidak kukuh skali.personal attack. dan aku menjadi mangsa.aku menjadi mangsa!!! dalam perkara ini...aku just represent my artwork!!! a judgement perlulah diberikan kepada artwork yang aku berikan bukan kepada aku!!! IM JUST A PRESENTER artwork y7ang aku haselkan!!! dan bila perkara sebaliknya berlaku...maknenye aku dijudge bukan sebagai artwork...tetapi PERSONAL!!

aku tau aku terlalu kurang dan tidak mempunyai banyak kelebihan berbanding dengan orang lain..dan aku x perlu nak menyatakan kekurangan aku....wow!!! mungkin anda semua sangt perfet!!! im jelous!! hmm....but aku cube hari2 bangun dan menutup segala kelemahan aku supaya aku nampak same dalam semua segi~!!! aku pon manusia baisa mahukan ape yang korunk mahukan. dan yang pentingnye aku berkerja keras untuk memtup segala kelemahan aku supaya korunk x boleh tundukakkan aku just im not perfect!!! i so aku mangangap diri aku lebih MORE THAN PERFESCT!!yup!! kadang2 aku penat but i cant show..i cant hide and just sit in the corner melihat kejayaan yang korunk mwiliki...yup!! im not gonna fo dat!!!

so..ape masalahmye ngan aku!!! kenapa korunk perlu mengjudgekan aku dengan perkara2 yang korunk rase ade pada hanya fixikil dan personal untuk aku.aku dah berikan segala butir2 artwork yang perlu kau judgekan!!! adkah aku disekolah saket jiwa yang mane aku lah yang menjadi bahan assesment!!! owh tidak!!! owh mungkin tidak !!! aku maseh belum buta dan aku maseh belom nyanyuk!!! masalah ini kemudian aku rasakan bukan lah datang pada aku...dan bukan lah datang dari artwork aku....dan YA!! DATANG NYA DARI KAU!!! dan aku yakin...semua ini perlukan perubahan!!! aku yakin akulah orang yang perlu melakukan perubahan ini!

DISINILAH IANYA BERMULA!!!

so..lepas aku duduk dibuain tok masa yang agak lama...aku bangun!!! jalan dan terus berjalan smapai ke destinasi yang aku hendak tujui.....yup!!! aku maseh berdiri dan maseh boleh berjalan....nafas dan semngat yang membezakan kedau2 nya!! sebelum dan selepas!!


war,
farisya nadiah

No comments: