Saturday, December 18, 2010

STABIL

HELLO..selepas hari2 mendung yang berlalu...im back to writing..walaupun sebelum2 nie..aku ade rase untuk menaip tapi aku had kan ianya hanya pada papan skrin mata ku shaja..kerana apa yang aku paham, a story wouldnt be as exciting as the first time it been told" so that why ive decided not to do it so. hmmm....until today aku rase perasaan aku mungkin sudah kembali stabil. yup mungking permulaan kestabilan.

aku x perlulah berterus-terusan begini walaupun aku rase sometimes i need it. yup...i would rather tm taking care about my self more than other.x perlu lah aku membahagiakan orang lain selain diri aku..yup aku perlu carikan kebahagian aku dahulu.. mungkin bagi dia, akutelah ceritakan semua. but yup...i cant tell everything about it. i just cant!! n sometimes i wish i could.but i understand...it is speacially kept to me, just myself!! it is a precious lesson i should kept and remember.

x semua bende dalam dunia nie akan terjadi mengkiut ape yang kite hendakkan. dan bagi aku...aku xperlu semua fame dan kehebatan yang ada pada orang lain..sebab kehebatan aku mungkin aku sendiri belum pasti apa.dan yang pasti ianya tetap ada pada sesiapa. apa yang perlu aku lakukan......bersabar dengan segala ujian yang telah ditetapkan dan berharap semuanya akan dilalui dengan tenang dan bijaksana. itula yang akan mecorakkan kehidupan dan personaliti ku kelak. mungkin bagi orang lain ianya lebih mudah untuk digenggam...tapi apalah sangat nikmat yang tidak berbekalakan usaha dan azan yang tinggi.ianya akan berbaloi juga kelak. lambat ataupun tidak.....ianya pasti peroleh kejyaan.

yer aku tau, ayat aku semakin "buku" hahahaha.....but sometimes i felt fun writing in my own languange..heheheheh!!!

bagi anda2 yang rasakan kepedihan anda adalah segala2 untuk ditanggung...anda hanya perlukan penghayatan lain pula untuk kepedihan orang lain. sebab kepedihan kite berbeza2 dan jangan jadikan ianya sebagai batu pengukur. u dont need mouth to talk..u just need ear to listen and heart to feel the same. and there, u maybe find that, life is just a fair and same place for everyone.

love,
farisya nadiah

No comments: