Tuesday, June 9, 2009

I WANNA IT BUT I MALASSSSSSSSSSSSSS...

ARGHHH...BENCI BTOL BILE SMPAI MOOD MALAS NIE...



dah la kalu mood malas yg sedang2 jerk x per...nie yg malas kau2 gile babi nie...adei aku benci btol la....aku mcm x leyh nak produce pape n bile smpai tahap macm nie aku akan rase x best nagn diri aku....aku rase..

#HEAVY#
cos aku makn jerk then aku kn tgk tv and then tdo and then makan n then...arghhh

USELESS= sebab aku asyik tgk blog org and then org tuh buat keje yg best2 mase cuti...vacation la, berlakon teater la, keje la, ape la...ARGhHHH!! mmg berat badan aku dah naik kau2.benci la.,....aku akan nmpak lebih besar...X SUKEEEEEEEE


#BRAINLESS#
sebab aku akan asyik dengar jerk ape org cakap and x tau nak pike sendiri...BENCIIIII!!cos aku tau aku yang biasa x mcm tuh...aku yg tentukkan ape yang aku nak buat that time and after dat.aku bole choose either nak ker x nak.aku bole fikir baik ke x.almost i noe everything wat im doing. aku x peluk tubuh jerk macam skang nie..nak mcm2 in life but satu aper pon x gerak.arghhhh

#BROKE#
sebab aku nk keje but x de sape nak aku keje...sebab aku x carik bersungguh2 pon..sebab ape..MALASSS!!! aku benci betul la..nak kuar pon malas sebab x der duit then nak shopping mmg sah2 la x der duit..so saket ait jerk kuar..reason lagik mals nak kuar...nak buat somthing using my skill tapi duitpon x der...so aku pon malas...fikir2 balik aku slalu carik alasan untuk aku majukan diri aku kan...????aku dah sedar bende tuh but ntah laa...aku x nak alasan lagikkk...tolong la farisya!!!!



#BUSUK,BURUK,BEBAL#
serius.sebab aku rase aku ade sindrom yang aku x suke nagn diri aku nie...aku kalo dok umah lame2 sgt aku malas mandi sket.opss bukan sket malas banyakkk...ARGGHHH BENCI NYE CKAP MALAS NGAN DIRI SENDIRI...PEMALASS NYE AKUUU....aku x suke kalau aku x mandi sebab aku akan rase x best n x yakin.aku akan terperuk kat umah and then muke pon minyak rambut minyak2 adei.....busuk siot aku nk type kat cnie...adei..but i have to admit...this is myself..so i nak motivate myself jugak la...ARGHHHH!!!


dan sebab malas jugak la aku pon malas nak excercise, kemas bilik, basuh baju, buat bende yang patut such as buat research 4 next semester,kemas umahape yg patut, aku malas nak jumpe orang, malas nak ambek surat kat post box sebab muke sememeh then org sebelah nie plak laki2 die agak cute kawan adek aku,then malas nak turun bawah sebab tok ade...kalu x nanti aku x leyh nka tdo kat sofa depan tv tuh...arrghhhh!!!!! aku benci saat ini....aku paling benci...aku fikir aku mmg tak buat pape langsung..kalu orang tanye aku buat aper...aku konon akan ckp aku buat itu buat ini sebab aku malu ngan diri aku sendri kalau aku x buat pape...somcm mane nak buat something.ape punce nye berlaku sebenarnye sampai aku bole membiarkan diri aku sebegini rupe...but sometime it is true quote from somebody nie...dunt just speak but work.btul la tuh...bebel banyak kat cnie pon x gune so aku akan post kan ape yang aku kene buat next day k.it is better.langkah kecil itu penting.


so rumusan yang aku boleh buat kat cnie...aku akan envy kan semua life org kat blog2 yang aku bace and kat luar sane....aku akan lebih rase seperti katak bawah tempurung kalau aku terus malas mcm nie...so... APE AKU NAK BUAT?????

so jgn biarkan MALAS menguasai diri anda!!!!



love,
farisya


No comments: